Jeff Bernat - Changes 中文歌詞

 

這是第三次介紹 Jeff Bernat 的歌

他的歌感覺很暖

想說一次把他的歌都收進歌單

這次要介紹的這首情歌

曲風很浪漫

有種與情人在河畔吃著燭光晚餐

欣賞夕陽餘暉渲染天空的感覺

 


Jeff Bernat - Changes

 

If there was a picture perfect that would be us

如果有一張完美的照片 那一定是我們的合照

I could be across the world and

我不在你身邊

I would still have your trust

你依然相信我

Don't even gotta question

毫無疑問

If I'm the one giving up

如果我放棄了 最後一事無成

But you keep saying you've had enough

你告訴我 現在這樣就夠了

[ Chorus 1 ]

So tell me where to go

告訴我該去哪裡

Cause I had nowhere to hide

因為我沒地方躲藏

I just want you by my side

我只希望你在我身邊

But do I still have your heart

如果你依然愛著我

Do I still cross your mind

你依然想著我

Have we grown apart

我們該分開

Should we even try

還是該繼續

 

[ Chorus 2 ]

I still keep your picture frame on the side of my bed

我仍然將你的相框放在床頭

Acting like I'm good but I can no longer pretend

表現的自己很好 但我無法再假裝

Keeping myself busy trying to find something to do

讓自己很忙或是找事做

But everytime I dressed on

但每次不知為何

That would brings me back to you

還是會想到你

 

So why do I do

為何我這麼做

I don't know, I don't know up now

直到現在我都不知道

See I used to call you, probably ten times a day

想起以前一天打十通電話給你

But now you're on the phone

現在就算你接了電話

But we've got nothing to say

我們也無話可說

And everytime I hear our song

每次聽到我們的歌

It don't sound the same

跟以前不一樣了

I don't know if I could do it in not a day

我不知道是否能再做那些甜蜜的事

[ Chorus 1 ]  [ Chorus 2 ] X1

 

I know things happen for a reason

我知道事情發生只有一個原因

But I'm tired of this pain I'm feeling

但我受夠了痛苦的感覺

I don't know if I'm strong enough for these changes

我不知道自己是否能承受這些改變

Cause baby...

親愛的 因為...

 

[ Chorus 2 ] X2


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第十篇

Jeff Bernat 歌裡的故事

通常都是男生還愛著

但女生不愛了

不過每首歌給人的感覺不一樣呢

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()