RINI – My Favorite Clothes 中文歌詞

 

今天要介紹 RINI 的歌

這首比較輕快一點

 


RINI – My Favorite Clothes

 

Got ashes on my pants, my favourite ones

從我最喜歡的褲子上沾到灰塵

But I don't care no more

但我早已不在意

If you're not here with me, my favourite one

如果我最愛的你 不在身邊

I might as well just go

我可能也會離開

I'll leave it in your room, my favourite clothes

我會把我最愛的衣服留在你房裡

And you can wear them out ( if you want )

然後你可以穿著他們出門  (如果你想)

But just in case you miss, the way I smell

但如果你想念我的微笑

It'll just be there

它還會在那裡

[ Chorus ]

Cause I can't make you stay if you wanna go

如果你想走 我也無法挽留

But I will wait for you to say "Come home"

但我還是會等你 並對你說歡迎回家

Now might not just be the time for us

對我們來說 現在可能不是最好的時機

But know that what we have will always last

但我們都知道 曾有過的還是會延續下去

 

I fear the day might come that I will see

我害怕看到

you with another man

你跟其他男人在一起的那天

As much as it hurts me in the feels

盡可能的讓我痛

I hope he holds your hand

好讓我祝福你

I pray to God that you live happily

向上天祈求你過得快樂

appreciate yourself

並珍惜你自己

Who knows maybe one day

誰知道呢 也許有一天

we'll be a family

我們會成為家人

[ Chorus ] X1

 

Time is my friend, until this life ends

時間會是我的朋友 直到生命結束

There's nothing that it cannot mend

沒有什麼是時間無法修復的

Everyday I wonder if you ever miss my love

每天我都想知道 你是否想念過我的愛

[ Chorus ] X2

 


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第十二篇

裡面的男主有點深情

但終究不是劇本的主角

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()