Jeff Bernat - Call You Mine 中文歌詞

 

這是第四次介紹 Jeff Bernat 的歌

這次要介紹一首

比較輕快的情歌

個人非常喜歡這首歌

 


Jeff Bernat - Call You Mine

 

About not too long ago, I woke up feeling kind of blue (So I)

不久之前 我醒來覺得有些憂鬱 (所以我...)

Picked up my phone and I decided that I hit up you (So then)

我拿起手機決定打電話給你 (在那之後...)

We talked for a little while, ask me if I could roll through (So we)

我們聊了一會 你問我要不要過去找你 (所以我們...)

Met up, got food, and we spent time till the night was through

見面 吃飯 待在一起直到隔天

[ Chorus ]

(Can I) call you my own, and can I call you my lover

我可以  說你是我的 說你是我的戀人

Call you my one and only girl

說你是我唯一的女孩

(Can I) call you my everything, call you my baby

我可以 說你是我的所有 說你是我的寶貝

You're the only one who runs my world

你是唯一 一個統治我世界的人

 

I remember this night we had, outside on the grass us two (We were)

我記得有一夜 我們坐在外面的草皮 (我們...)

Gazin' at stars who smiled as my eyes only turned towards you (I knew)

看著綻放的星星 我的眼裡只有你 (我知道)

There was no one else I needed and my love's never felt this way (I wasn't)

不需要其他人 我從來沒有過這樣的感覺 (我不是...)

Too sure if you would mind I was nervous but I had to say

不論你在不在意 我都很緊張 但我必須說

[ Chorus ] X1

 

[ Rap ]

Call me now, call me later, or call me whenever

說我是你的現任 未來的戀人 說我是哪一任

Call me friends, call me lover, or call me whatever

說我是你的朋友 戀人 你想怎麼說都可以

I'll call you mine, no ownership implied whatsoever

我說你是我的 沒有所有權暗示一切

I'll call it what it is, a natural blend together

我說我們之間混合很多關係

Them other brothers like to holler forever

其他兄弟永遠都愛抱怨

I holler now, how do I sound to you

我現在擔心 我在你眼裡的形象如何

I'm in town, you can get it

我在城市裡 你懂得

If not you can imagine

如果你還是不懂

Enough with the rap, time for some action

這段 Rap 長度夠了 讓我用行動來告訴你

 

[ Chorus ] X2


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第十 一篇

這首歌還有另一個比較慢的版本 (它的原始檔

歌詞有幾段比較不一樣

可以上 Youtube 搜尋

但我個人比較喜歡更改後的版本

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()