Blake McGrath - Dive In The Water 歌詞翻譯

 

 

好久沒來分享歌曲了

這首歌是我最近在Youtube上偶然發現的

他的前奏非常柔和

如同一雙溫暖的手

帶著愛與寬容 輕輕擁抱

在最無助的時刻

出現在我的生命

 


Blake McGrath - Dive In The Water

For so long you were waiting patiently
你耐心的等待好久

For your song to get to me
送你的一首歌只為了讓你明白我的心意

You stood by through my years of chasing dreams
在我追逐夢想的這些年你都陪著我

Always knowin' I'd be called to you soon
我總是知道不久後會被你吸引
Like a kite in the air
向天空中的風箏
Like the breath in my lungs
像我肺中的呼吸
You were always there
你一直都在

[ Chorus ]
I wanna dive in the water

我想要潛入水底
Now I'm ready (Now I'm ready)
現在我準備好了
To meet you there
為了見你
Cover me up with your power

你的力量包覆著我

I'm all ready (I'm all ready)
我都準備好了
Lord hear my prayer
上帝聽見我的禱告
I'm awake to your glory
我被你的榮耀點醒
It's time for me to change my story
是時候換我改變命運
So I'm gonna dive in the water
所以我將潛入水底
I'm right here

我就在這裡
[ Whisper ] X3

Lord I am willing, I'm willing, I'm willing
親愛的主啊 我願意
Oh I say yes, I say yes to this feeling
接受這感覺


I'm broken and torn
我遍體鱗傷
Let me please be reborn
請讓我重生吧
Wash me clean
淨化我的心靈

[ Chorus ] X1


以上就是這次的私藏歌單分享 第十三篇

每一個唱進心裡的歌曲

都是一種緣份

治癒傷口或是放鬆心靈

希望各位會喜歡這次分享的歌曲

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()