close

Jeff Bernat – Still 中文歌詞

Jeff Bernat (傑夫 伯爾納特)

它是一位菲律賓歌手

曲風都是簡約風

今天要介紹的歌

是一首抒情歌

真的好喜歡這種簡簡單單背景樂的歌

一把吉他 簡單的歌詞

將自己的心情唱出來

 


Jeff Bernat – Still

 

Its been a long time since we last spoke

距離我們上次說話已經過了一段時間

I still wonder what you're up to

我仍然想知道你的動態

After all the shit we've been through

在我們的幸福的結束後

and I spend a lot of time drinking and smoking

我一直喝酒抽菸

hoping to subdue the thought of you in my head

希望能抑制住對你的思緒

So if you're out there somewhere

所以如果你在那裡

and if you still even care

還牽掛著.....

Possibly still questionin what is he doin

也許始終想不透他為什麼要那樣

[ Chorus ]

I've been trying to find a way to numb this pain

我試著麻木這傷痛

since you've been away

自從你離開後

I don't want to feel anymore

我不想有任何感覺

And there's probably people telling you that I'm doing fine

或許有些人告訴你 我過得很好

Just taking my time

只要慢慢來

Although it appears I'm strong

縱使我很強壯 但他出現時

 

it still hurts

我還是受傷了

There's been a lot of nights when I feel alone

有許多個夜晚我感覺孤獨

needed someone to talk to

需要找人說說話

cause i just need to get through

因為我只需要釋懷它

And I spend a lot of money on things that I don't need

我花很多錢在那些我不需要的事物上

hoping that I'll feel new

希望一切重新開始

but can't get you out my head

但還是忘不掉你

So if you're out there somewhere

所以如果你在那裡

and if you still even care

還牽掛著.....

Possibly still questionin what is he doin

也許始終想不透他為什麼要那樣

[ Chorus ] X2

 

it still hurts

我還是受傷了

 


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第三篇

我很喜歡在讀書時聽這種悠閒的音樂

不會感覺太沉悶

心情也會好一些

希望大家把這首好聽的歌分享出去

arrow
arrow

    MINI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()