Albert Posis - Everlasting 中文歌詞

今天要介紹一首小情歌

也是以吉他為背景樂

一樣的小清新

 


Albert Posis - Everlasting

 

I like the vision of us, but something more

喜歡我們兩個在一起的畫面 但我更希望不只這樣

Cause being just friends ain't enough

因為我不想只當朋友

Girl we've been texting too much late at night

女孩 我們晚上聊得太晚

And I just got a confession

我承認

If it's a crime to tell you how I feel

如果把我的感受告訴你是一種罪

then I don't wanna be right

我願意成為壞人

Cause it's killing me to set all these emotions aside

因為當好人我必須捨棄對你的感情

We don't have to hide this no more

所以我們不用再隱藏

 

[Chorus]
I don't know why it's so hard to tell you

不知道為什麼告訴你這麼難

The feelings inside come sooner or later

但這個感覺遲早會被發現

And honestly I'm not afraid to say what we could be

老實說我不怕我們的關係改變

That, that's why I'm asking to be my everlasting love

這就是為什麼我要你成為我的摯愛

 

I've been really taking my time anticipating

我真的認真思考過未來

Your reply's been weighing on my mind (got me contemplating)

你的各種答覆 讓我沉思了許久

If I tell you, you might shut me down

如果我告訴你 你可能不會再理我

But if I don't, you may not come around

但如果我沒說 你可能不會意識到

We could be so special onto the next level

我們的關係早已昇華

[Chorus] X3

 


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第六篇

以後也許會出同一個歌手的一系列歌曲

前陣子因為要考試

所以沒更新

以後還是盡量每個星期至少出一篇

然後分享好聽的歌曲給大家

 

 

 

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()