Jeff Bernat - Cruel 中文歌詞

 

這是第二次介紹 Jeff Bernat 的歌

他的曲風跟聲音真的很溫柔呢

一開始以為是我願意為你付出所有的情歌

但事實好像不是這樣

 


Jeff Bernat - Cruel

 

I ain't gonna lie, you been on my mind

我不會說謊  你就在我心中這件事

I know that it's gonna take some getting used to

我知道這需要花時間習慣

And I ain't gonna front, thought you were the one

我會在前面 覺得你就是對的人

Never would've guessed that you would fall through

從未想過你不再愛我

Baby, cause

親愛的 為什麼...

[ Chorus 1]

Each time I tried, girl, you made an excuse

每次我想攤牌了 你都找藉口

Just try not avoid it and hidin' the truth

我試著不再逃避或是掩蓋事實

See you would rather run away from it

看著你不願說出真相

I just wanted you to say something

我只想要你坦白

Still can't believe you'd do me, like this

仍然無法接受你這樣對我

 

[ Chorus 2]

How can you take him to

你怎麼能帶他去

All the places I used to take you to

我以前帶你去的那些地方

I thought you were someone else

覺得你什麼都不是

Instead you leave me hanging alone by myself

而不是我被你拋棄

I never thought I'd see the day that you'd be so cruel

我從沒想過會看見你殘忍的這一天

 

Why you playing games

為什麼玩弄我

Wish it was the same

希望他還是一樣

Probably never gonna be what it used to

可能永遠不會像以前那樣

But I am gonna stress

但我要強調

When there's nothin' left

沒有東西留下

You gon' up and leave actin' all brand new

你的行為舉止都不再一樣

Lady, cause

女孩,為什麼...

[ Chorus 1]

[ Chorus 2]

 

And I don't wanna make things complicated

我不讓事情變得複雜

Gotta let you know all of this time I can't get back from you

只想讓你知道 我無法離開你

I'm someone you'll just get over again

我只是個被你拋棄的人

I'm trying hard to move on but

我努力的放下,但...

[ Chorus 2]

 


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第九篇

事實是.....

少年想將自己抬高點

好讓自己覺得被拋棄後悔的是女孩

you know

so sad....

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()