Michael Carreon - The Simple Things 中文歌詞

 

今天要介紹的是

一首簡單的小情歌 ((不是蘇打綠

訴說著簡單的愛 簡單的兩人生活

卻過得很幸福

從一些小小的舉動中

透漏著兩人的甜蜜 ((我快被閃瞎了

讓我們一起體會這小幸福的威力吧

 


Michael Carreon - The Simple Things

 

It's the simple things you do

你的這些小舉動

I just can't get enough of you

對你怎樣都不滿足

It's that perfume that you wear

你擦的香水

and the way you do your hair

和你的打扮

That I love so much

都讓我著迷

And it's the simple things you say

你說的那些小事

And how in bed we play

和我們在床上嬉鬧

It's the way you kiss my cheek

你親吻我的臉頰

when you think that I'm asleep

當你以為我睡著時

I love it so much

這些我都愛

I love you    words I never say

我愛你   這些話我從未說過

friends make fun   but I tell you every day

朋友常開我玩笑   但我每天都說我愛你

anyway    lately    you been getting me home safely

算了  最近你安然的到我家

Wake up love the coffee that you make

醒來時 最愛你為我煮的咖啡

Ask me how my night was

問我晚上睡得怎樣

I like us its so easy and we don't ever fight

喜歡我們簡單的生活  而且我們從沒吵架

cause you don't blow up my phone when your home alone

因為你不會掛我電話 當你一個人在家

Assuming that I'm doing what a guy does

設想著我在做一般男人會做的事

Trust with just the right amount of lust

相信有著不過量的情慾

Even loved by my family that a must and fun

甚至被我的家人喜愛是一件必然的事

everything we do me and you

我們一起做的事

My song comes on and you dance and sing too

歌聲響起你也隨之起舞歡唱

with the windows down like Gs

搖下車窗

we don't care who's around or who sees

我們不在乎旁人的眼光

And everyone is jealous of my ride

大家嫉妒我的車

because you sitting in the passenger side

因為你坐在我的副駕駛座

 

※ X1

 

Everyday scrubbing it loving it

每天的磨合與愛

cruising freeways in our PJs cause that's the fun of it

穿著睡衣在高速公路上奔馳 這就是他有趣的地方

You wear that pretty black dress  ,oh yes

你穿著漂亮的黑色洋裝

Catch me in a suit so I can look as good as you

抓住我的目光 所以我看起來跟你一樣好

but I don't Oh well with a that smile that you wear so well

但我不想 你的笑容是如此完美

And the way that you cry in movies

你為了電影哭的樣子

pass you the ball and you pass it back to me

傳球給你 你也把球傳給我

Beers with the guys aint no thing

啤酒對小夥子只是一件小事

It's your eyes and the simple things

是你的目光和這些小事

That make this work like it should

讓工作變得理所當然

When you rock my shirt o you look so good

你拉拉我的衣袖 你看起來真美

So take my hand stay as long as you can with the man

只要在場有其他男人 請握住我的手

That tells all the jokes only you understand

只有你知道那些謊言的真相

and I promise to be honest if you promise to accomplish love

我誓言忠誠 如果你答應愛我

all we need is love

我們都需要這份愛

 

※ X1

 


 

以上就是這次的私藏歌單分享 第七篇

看完我真的快瞎了

有點羨慕這樣簡單的幸福

現在的我還不適合找伴啦

arrow
arrow
    創作者介紹
    創作者 MINI 的頭像
    MINI

    MINI西洋樂小窩

    MINI 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()